Alla inlägg den 17 maj 2010

Av frida johansson - 17 maj 2010 22:45

hejhopp i lingonskogen!

sitter här och kan inte röra mig håller fortfarende på med mitt hår! dom andra har hållt på att våga det i typ tre timmar nu och det kommer inte att hålla tills i morgon kan jag lova så då får vi gör om det igen........så vi måste typ gå upp vid 5 -.-' 

men i morgon så ska vi i alla fall fixa våra kläder,smink och hår! så därför måste vi stiga upp med tuppen! kommer bli jobbigt men väldigt kul,haha har kameran med mig med så månag bilder kommer det bli!


nu ska vi göra klar håret och spraya det och sedan hoppa i sängen för sömnen som man får i natt kan man behöva i morgon!!!!!!!!!

orkar inte ladda upp någon bild nu men i morgon så kommer det massor med bilder, mohahahaha!


'frida



Av frida johansson - 17 maj 2010 16:13

hemma från skolan nu. ska börja packa ihop alla saker som vi ska ha till utklädningdagen i morgon, ganska mycket saker om man säger så! jag och johanna skrev en hel lista i skolan innan....men så klart glömde jag den, hehe. så få försöka komma ihåg allt. när jag är klar så ska jag åka hem till olivia för vi alla 4 ska fixa oss där och sova där inatt, skojigt!

ska ta många bilder så att jag kan lägga ut dom här med, skriver mer ikväll!


'frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards