Alla inlägg under maj 2010

Av frida johansson - 31 maj 2010 15:44

kom precis hem för en stund sedan. sitter och kollar på 90210 just nu :) har börjat gilla det programet mer och mer!  har redovisat son idag och det gick jättebra! tur väl va väl det, haha nu är det bara engelskan och tekinken kvar och efter det så är det inga mera läxor på denna terminen! jjippi!

så ska börja med dom nu....... har känt mig lite hängig idag med.....ont i halsen och hosta och nu när jag kom hem så tog jag febern och jag hade feber.... ;( suger känner mig helt förstörd har ont överallt och fryser........och det blir ju inte bättre när man hostar så att det känns som att någon river en i halsen ;(


'frida

Av frida johansson - 30 maj 2010 22:23

här är min dag med bilder `:)


     

     

  


'frida

Av frida johansson - 30 maj 2010 08:15

så nu har man precis stigit upp och alla andra i huset sover! ska ta och göra en dunderfrukost till mamma idag, är ju morsdag <3 det blir i alla fall amerikanska pannkakor med bär och lite annat gott!


har varit inne på aftonbladet med, och det var absolut inte denna låt som skulle vinna ;/ gillar den inte för hennes dialekt låter helt åt skogen......menmen inget att göra åt


idag så blir det plugg, klippa gräs och iväg på en lite resa :P


'frida

Av frida johansson - 30 maj 2010 08:15

så nu har man precis stigit upp och alla andra i huset sover! ska ta och göra en dunderfrukost till mamma idag, är ju morsdag <3 det blir i alla fall amerikanska pannkakor med bär och lite annat gott!


har varit inne på aftonbladet med, och det var absolut inte denna låt som skulle vinna ;/ gillar den inte för hennes dialekt låter helt åt skogen......menmen inget att göra åt


idag så blir det plugg, klippa gräs och iväg på en lite resa :P


Av frida johansson - 29 maj 2010 22:15

sitter här nu och kollar på eurovision song contest. endel låtar är bara helt fel för denna tävlingen :P haha men jag har endel favoriter!

det roligaste måste nog ha varit när det sprang upp en på scenen :P haha märkte inte änns det!


här är mina två absoluta favoriter ikväll!



ska snart hem nu så få ta reda på resultatet i morgon! hoppas det inte blir någon dålig låt bara......

                             


'frida

Av frida johansson - 29 maj 2010 10:15

så nu har man gjort sig färdig för konfermationen som börjar vid 11, så ska åka och köpa en blomma nu sedan efter kyrkan så ska vi hem till ebba och äta och vara där och kolla på eurovision song contest ikväll :) så det kommer bli en lång dag, haha skojigt!


mina kläder idag, skulle haft den svart/vita men blev en lite mer sommrig som jag hade förra året på skolavslutningen :P


  

'frida

Av frida johansson - 28 maj 2010 22:00

tjohopp!


hemma från en dag på stan med johanna nu. har suttit inne på kristins i två timmar och pluggat och ätigt bagueter :) handlade lite saker med, eller ja en sak, blev jeanslegginsen som jag har velkat ha länge! så nu har vi båda likadana :P har varit och hämtat mitt packet från hm med :) blev lite missnöjd för dom hade skickat ett randigt linne istället för det leopard färgade ;/


i morgon så blir det plugg och konfermation för ebba :) <3


    

'frida

Av frida johansson - 27 maj 2010 21:47

lite dålig uppdatering denna veckan..... förra helgen var i alla fall helt underbar! hoppas du hade en underbar dag/kväll frida <3!


i söndags så hjälpte jag till hemma och känade ihop 350kr så nu slipper jag betala min avslutningskläning och det jag beställde från hm förra gången :) på tal om hm så¨har mina andra saker från hm kommit nu så ska köra och hämta dom i morgon (Y)

denna veckan så har jag varit hemma två dagar, och så har jag inte gjort så mycket mer......ikväll har jag tränat och nu så ska jag sätta mig med son som jag ska sammanfatta tills i morgon ;/ 


i morgon blir det in till stan med johanna, vi ska shoppa lite och så ska vi plugga på ett fik :) så ska köra till skolan i morgon så hoppas på att väderprognoserna stämmer, för det ska bli sol enligt dom i morgon (Y) :)


nu blir det plugg och duschen


'frida

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards